En jävla bra dag alltså!



Ja men titt, kameran fick användas lite idag trots allt. Kul för den
Ne men i alla fall.. idag har jag haft en liten "minijulafton" med Simon. Vi har varit på kinaresturangen och ätit buffé. Och gett varann julklappar, av älsklingen fick jag den glittriga tröjan och leopardskora! Tack älskade du, du är bäst♥
De svarta klackarna köpte jag när vi gick in på dinsko.. de blir att dra på fötterna på juldagen då jag och sascha ska rocka palladiums dansgolv. Hon fixade förbiljetter idag och är värd en guldstjärna för att ha köat i 50minuter. Ja de hade aldrig jag pallat...

Kvällen avslutade jag i Simons famn framför en B, men bra svenskkriminalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback