1år♥

Nu tänkte jag berätta vad jag gjorde igår. Spenderade natten hos Simon då han fick en bok av mig som jag gjort om hur vi träffades och vad vi gjort under tiden vi vatt tillsammans. Morgonen spenderade vi ute på verandan i den sköna solen och sedan tog vi våran traditionella tur runt "vika" för det var exakt vad vi gjorde för ett år sedan... 

Åt god mat på Kina restaurangen och bara myste. Vi hann till och med att hämta gympadojjer och åka ut till gränsö och promenera i skogen i det fina vädret. Kvällen spenderades med skräckfilmer och komedier i världens underbaraste famn. & där somnade jag även gott!
Jag älskar dig så himlans mycket Simon Larsson!♥

Kommentarer
Postat av: M O A

Grattis! Och vilken mysig dag! :D Hur träffades ni?? :)

2012-04-09 @ 19:29:39
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Kärleken är underbar!

2012-04-09 @ 19:52:31
URL: http://junitjunitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback