THIS IS IT, BOYS, THIS IS WAR!

En tjuvtitt på dagens outfit, kommer mer imorgon då jag lovar att jag ska blogga! Är så otroligt inspirationslös då jag verkligen hatar min design och har ingenting att skriva. Är bara trött hela dagarna efter jobbet så har inte orkat göra iordning mig, men idag kände jag för det. 

Det rullar på i alla fall och nu är det inte långtkvar tills jag och älsklingen åker iväg på vår lyxweekend. Ska bli så roligt, tar även med stora plonkan för mycket shopping ska det bli. 

Vi hörs imorrn nrär jag slutat jobbat då. 

Kommentarer
Postat av: ellybells

Jag har inte lagt in den som header i stilmallen för det kunde inte ens jag klura ut hur man gjorde :) jag la in bilden som en bildlänk du vet "imgsrc" i kodmallen där jag ville ha den istället :)

2012-08-02 @ 01:15:51
URL: http://www.ellybells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback