50 saker som gör mig glad.

Eftersom att jag verkligen är på det dåligaste humöret någonsin och allting bara känns tungt och jobbigt tänkte jag att jag kunde försöka skriva ihop 100 saker som gör mig glad. Dels för att peppa mig själv till något positivt men även för att bevisa för mig själv att det finns bra saker här i livet. Börjar med 50 grejer.. fortsätter någon annan dag för fyfan vad detta var kämpigt att få ihop.

1. Min fantastiska familj 2. Min underbara pojkvän Simon 3. Roliga minnen 4. Mina kompisar 5. Varma sommarkvällar 6. Bamsekramar 7. Lukten av vår 8. Fotografering 9. Kött, pommer och bearnaisesås 10. Tjejtidninagar med roliga sexspalter i  11. Att hålla handen med den man tycker om 12. Laga mat 13. Smink 14. Få uppmärksamhet 15. Bada, långa och varma bubbelbad 16. Vakna upp till ljudet av sjungande fåglar en sommarmorgon 17. Djupgående samtal med mina kära vänner 18. Åka bil 19. Köpa ny saker 20. Photoshop 21. Att tänka på min framtid 22. Filmkvällar med min pojkvän 23. Slowmotionspola westlifefilmer med Sandra och Sascha 24. Nya saker 25. Skor 26. Uppskattning 27. Spela tvspel med min lillebror 28. Långa ensamma promenader spendrandes med mina tankar och musik 29. Långa naglar 30. Prova nya maträtter 31. Cykla hem sena sommarnätter 32. Doften av grillat kött 33. Dricka äckligt mycket alkohol och dansa hela natten 34. Att bli pussad i pannan 35. Vara bäst på något 36. Äta godis tills jag håller på att spy 37. Sleepovers med försök att dygna, vilket jag aldrig lyckas med 38. Sova under en vacker stjärnhimmel 39. Powerwalka med mina vänner 40. Prata skit 41. Att bli överraskad 42. Kinamat 43. När pappa retar nina om hon  tar hem någon kille 44. När min lillebror svär 45. När Simon gett mig en hejdå kyss innan han ska gå men sedan vänder och går tillbaka och kysser mig igen typ åtta gånger innan han går på redigt 46. Kvällsdopp en varm sommarnatt 47. Att vara spontan 48. Ruset efter att ha gjort något bra 49. Hemmafester med waka waka dunkandes ur högtalarna 50. Vara random och göra saker ingen förväntar mig att jag ska göra

(Detta inlägg är tidsinställt eftersom att jag går i skolan tills 20.30 idag)

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; nejdå det gör inte så mycket men ville bara påminna dig men kolla efter när du kan så återkommer du kram :)!

2012-02-01 @ 15:38:51
URL: http://jennyorginal.blogg.se/
Postat av: Tess

japp :D!

2012-02-01 @ 17:17:47
URL: http://tessadolfsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor Ljung

Sv: Okej! :) Den är väldigt fin :)

2012-02-01 @ 17:27:50
URL: http://ellinorljungs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback