Dagens Anna

Såhär glider jag idag! Älskar förövrigt vårvädret.

Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Söt kjol :)



SV: Haha tackar, du får ta och köpa lite jordgubbar du oxå då, rekommenderas starkt! ;D

2012-02-26 @ 15:33:25
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Jag använder inte bloglovin för jag förstår mig inte på det hihi.. men om jag börjar så säger jag till :) du har riktigt fin klädstil och jag älskar din frisyr! Jag är blond nu men skulle vilja prova att färga rätt mörkt, men det är så svårt att veta om man passar i det ;)



Kan du inte slänga in en eller flera frågor i min blogg? Jag har en frågestund just nu :) så du får fråga vad du vill, personligt, mode, skönhet, träning, hälsa, you name it. Kanske vad man ska satsa på i vår? Fråga på bara :) Kram

2012-02-26 @ 15:51:49
URL: http://malmslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback