Maria Nila

Idag stod klockan redan på halvfyra. Jag sov dock bara en och en halvtimma denna oerhört lååånga natt och det kändes sjukt tungt att ta sig upp imorse. Satt på bussen vid halv 6 som styrde rakavägen mot helsingborg. Från klockan halv 11 till halv 5 ungefär så satt jag på en och samma stol.. ont i röven, hej! Innan dess hade man ju suttit på en buss i fem timmar också. Vi fick kolla på deras produkt tillverkning och produktlager, föreläsning om försäljning och service och sedan olika tekniker.

Dagen avslutades bra och alla fick sin efterlängtade goodiebag.

Och den innehöll dessa produkter. 
FOAM - Vårdande produkt som ger volym till håret. Återfuktar, återuppbygger hårets struktur, mjukgör och skyddar håret mot värme.
THERAPY OIL, colour protect - Vårdande hårolja som stärker, mjukgör och återfuktar håret. Ger ett naturligt UV-skydd som skyddar din hårfärg mot solens strålar.
FIBROUS MOULDING WAX - Lämpad för kort eller axellångt hår. Lätt att forma utan att torka in.

Bussresan hem var lång, fyllde med asgarv, sömntutor, godis, osv.. 
Svarar kommentarer imorgon. Är lika trött som döden och jag har ju skola imorrn så bör sova. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm, jag tror jag ska ut den 10de men har inte bestämmt mig om jag ska in på palle en.. Är de värt de tror du ? Jag brukar ju dra mig efter 30 min 1 timma haha! (A)

<3

2012-02-29 @ 18:08:27
URL: http://wiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback