Otippad kväll

Tänkte avsluta kvällen med en bild på kvällens outfit och några rader som sammanfattar den litegrann.
Detta har jag lirat runt i ikväll. Det har varit jätte spontant alltihop..

Började eftermiddagen med att jag och Anje bestämde oss för att dra ihop oss och ha filmkväll. Började göra iordning oss och landade istället på palladuimsdansgolv? Vilket inte alls var någon superhit. När klockan började dra sig mot halv 1 tänkte vi att vi kanske kunde gå hem och se film i alla fall.. så vi går o hämtar bilen och styr mot mig. Påvägen så åker vi förbi en kille som ville ha lift till polisstationen och snälla som vi är fixade vi det. Chipssugna insåg vi att de inte fanns någon affär öppen så vi hamnade på Corner istället..!?

Har landat hemma för ett bra tag sen och jag är lika trött som döden själv. Ska bege mig till min skönhetssömn och imorgon kommer jag med de där photoshoptipset jag lovat!

Spontant, nyktert, otippat.. kan med vara kul.

Kommentarer
Postat av: Valentina - mitt liv i Italien

Självklart lägger jag upp bilder :)



Låter som en kul kväll, älskar när det blir sådär spontant!

2012-02-26 @ 12:33:26
URL: http://valentinaitalia.blogg.se/
Postat av: EMELIE - live the fkn life

så snyggt!!



åh vad fin din header är, kram! :D

2012-02-26 @ 12:41:06
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: Florina

fin bild :)



sv: det är bara bra, bara lite seg pga av att jag sovit för länge x) sj?

2012-02-26 @ 13:00:32
URL: http://florinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback