Anonyma kritiker uppskattas inte.

Mitt rum är nästan helt iordning och än så länge trivs jag. Vill dock byta ut lite prylar men det får vi ta längre fram..
Ska till farmor och farfar snart igen och äta, så mysigt.

Till kritiker:
Sen vill jag bara säga att jag är helt öppen mot kritik men när kommentarer är anonyma och man inte vågar stå för vad man säger tycker jag bara att det är onödigt att kommentera. Jag är medveten om att ögonbrynsfärgen är fel i inlägget under men om du kolla inlägg under de så ser du att fallet inte är så.. anledningen är att min ögonbrynspenna är slut och att gå ner till stan precis innan det stänger och tvärsa halva västervik ligger inte så mkt i mitt intresse. Så då kom reserv pennan fram. Ska köpa en ny på måndag så att du som är anonym slipper störa dig.

Ikväll kommer bilder på rummet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så störande med anonyma kommentarer!

Men påtal om ögonbryn, kan inte du visa hur du målar dina? För jag diggar inte mina riktigt men är ingen expert på att måla dom.

kram <3

2012-01-29 @ 16:00:22
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, vilka jäkla nötter det finns alltså.



Hursom så kan du ju köra med en mörk ögonskugga så länge också :) Funkar ju det med!

2012-01-29 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback