IT'S TIME FOR HEALING

Skor - Monki | Klänning - hm | Kavaj - mormors gamla | Halsband - Jc

Haft en bra dag med skolan först på schemat.. provet är framflyttat tills nästa fredag och kan inte säga annat än att jag är överlycklig över den punkten. Studentmössan har kommit och det gör mig ännu lyckligare, ett steg närmre studenten! Vilken härlig känsla.

Drog dirket till Lisa efter skolan, sminkade och fotade henne till mitt projektarbete och bilderna blev så jäävla bra! Satt och flummade oss och skrattade åt allt och ingenting. Precis ett häng i min smak.
Har spenderat kvällen hemma hos älsklingen och nu har jag ont i magen, åt för mycket chips förut.

Återkommer med bilder på Lisa imorrn. Ska sova nu, har ställt klockan tills imorrn då jag ska fota fanny vid 12! taggad

Kommentarer
Postat av: jenny:)

Fin bild!

du jag har en fråga, har du tid att göra en header till mig precis som jag har nu med texten och det där bara att jag vill byta bild på headern? skulle vara jättesnällt om du hade tid/lust att hjälpa mig med det! :) kram

2012-03-03 @ 20:57:23
URL: http://jennyorginal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback