Hej igen, nu är jag tillbaka.

Hej kompisar! det var länge sen...
Bloggandet har tappats bort lite för min del och jag har haft mycket viktigare grejer att lägga tankar och energi på. Mycket plugg som ska göras och stress inför bal och diverse annat. Jag har planer på att börja skriva igen.. men det går segt. Tiden räcker inte till, vilket suger. 

Men jag ska börja nu sakta men säkert, jag lovar. Har ändrat lite i designen och jag vet inte om jag är nöjd eller inte, får känna på det ett par dagar. Vet i alla fall att jag älskar färgen. 

Idag har jag skickat in 3 arbeten, vilket känns skitbra faktiskt. Nu ska jag bara lära  mig de fem största ryggmusklerna så har jag spikat mitt MVG i andra massagekursen också, gud det rullar på alltså. Förstår dock inte hur jag ska hinna läsa en hel bok och skriva om den när jag har rapporter och presentationer att tänka på.. ?! sjuk. verkligen sjukt. 


Ikväll har jag i alla full umgåts med Simon och hans familj. Vi har spelat kubb och fikat, jätte mysigt. Nu är jag hemma såklart, nerbäddad och min skönhetssömn väntar på mig. Ska väl släcka ner.. 

Imorrn ska jag mysa med Nina och Simon, köpa pizza och tjocka oss med chips och onyttigheter.. Godnatt! 

(förlåt för ett tråkigt textinlägg.. men är rätt bildlös)

Kommentarer
Postat av: emma

asså måste bara säga, herregud vilken fin klänning du hade på balen, såg nån bild, verkligen superfin! :)

2012-05-27 @ 15:18:29
URL: http://emmapemma94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback