... LOVE, LAUGH, LIVE!

Har pluggat som en tok och är äntligen klar med mitt sexologiarbete. Inskickat och allt, hur skönt som helst. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova som en tok, imorgon ska jag göra klart alla arbeten som är kvar under hela min gymnasieperiod! Gud vilken lycka jag ska känna imorrn kväll!
Egentligen är jag ledig imorgon men ska bort till skolan för att plugga i alla fall så att jag får någonting gjort eftersom att där tvingar cilla mig att jobba, hemma är det lätt att man hamnar framför tvn.. 
aja godnatt!

[bilden gjorde jag i april till sandras tavla]

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej.

Jag ska antagligen sminka min kompis till hennes bal, och tänkte om du ville göra en tutorial om hur du skulle sminka isåfall så jag kan få tips? :)

Det viktiga är att det är grön nyans i! :)

2012-05-31 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback