6 December




Sex bilder från gårdagen (Iphone 4/ instagram @annatrillaa)

Glömde blogga igår. Var helt slut när jag kom hem... vilken lång dag alltså. Vaknade upp bredvid simons sida, och sedan traskade bort till skolan i den efterlängtade snön.. som inte hållt i sig. Hade make up lektion och vi fick göra i princip vad vi ville. Jag tränade på förstoring av läppar (som ni ser där uppe).
Sen vare ju spakväll på mejeriet, myste lite med sallad och läsk med Emina, Nor, Amilia och Amanda... sen vare bara att börja fixa och jag kommer aldrig mer i mitt liv göra så många massager ever again. Gud har så ont i ryggen och mitt knä igen... go anna. Ja jag vet jag har en kropp som en pensionär.

Nu är det en ny dag och jag ska iväg och baka lussekatter med farmor och min lillebror hos farmor och farfar. Åh så mysigt. De kommer om en halvtimma så de är väl dags att jag fixar mig nu... hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har försökt lägga in mina instagram bilder på bloggen via blogg.se appen på mobilen, men de funkar inte som de ska.

Tips på hur man gör?? :) kram

2011-12-07 @ 19:02:11
URL: http://hannastaringe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback