SOMETIMES I WANT TO CALL YOU BUT I KNOW YOU WON'T BE THERE

Sitter hemma hos simon, har ju ingen dator med bilder hemma hos mamma... Har inget gjort att för mycket sen jag skrev senast. Igår köpte jag mina sista julklappar och det känns verkligen hur bra som helst. Idag är det luciadagen vilket betyder min pojkväns födelsedag. Och nu så kommer det där när man måste förklara sin kärlek och bla bla bla.. vilket jag vet att ni är trötta på att läsa om. Men i alla fall, tänkte bara berätta att jag älskar han oerhört mycket och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. (bilden är simons bakgrundsbild som jag har gjort)

Imorgon har jag inte redigt några extra planer mer än att umgås men min kille och njuta av min ledighet. Låter som musik i mina öron. Hoppas även att alla mina kläder kommer snart, ville verkligen testa de nya skorna. På torsdag ska Anje klippa mig, min lilla favorit frisör. Duktiga tjejen alltså.
Och på fredag ska jag åter igen till pappa, vilket betyder dator med bilder igen.
Nu vet ni i alla fall var jag kommer hålla hus de närmaste dagarna, kanske hör av mig undertiden. Det återstår att se

Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Så lite så!!



Förresten, tänkte dom du är sugen på att vara modell för mig snart i en fotografering? hihi :) jag skulle även jättegärna vilja fota dig och Simon om jag får och ni vill! hör av dig, puss

2011-12-13 @ 21:06:00
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Hej Anna!

Jag börjar bli lite dålig med mitt bloggande, skulle vara jätte tacksam om du skulle vilja hjälpa mig att fixa en ny och snygg bloggdesign till min blogg när du har tid och lust. Så suget kommer igång igen!!

Kram :)

2011-12-15 @ 19:27:42
URL: http://hannastaringe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback