I min frånvaro

Hej fina kompisar! 
Jag tänker faktiskt erkänna att jag har lagt bloggen lite på hyllan och att jag inte har all tid och lust i världen till den just nu. Därför kommer jag uppdatera lite när jag känner för det. & Jag lova.. jag ska bättra mig. 

Senast jag hörde av mig var med kents nyaste och mycket har hänt efter det. De har släppt en bonuslåt som också är oerhört bra och jag har hunnit med att festa, fira lillebrorsan, varit bakis, handlat massa nya grejer, kollat på föräldrarfällan som är en sådan klassiker oerhört bra sådan dessutom, ja ni vet.. hunnit med massa. 

Idag har skolan varit lång... köat i tretimmar för att betala balen. HELT SJUKT. Rad 40 
Jag är allmänt, opepp men men de går nog över.
Dags att plugga... 

Ha det bra kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback