Lights will guide you home!

Idag har jag valt att göra en lite festligare makeup, bara för att det är valborg. Detta ska jag bära ikväll när jag ska ut och äta med min pojkvän, vi har bokat bord på harrys. Gud så mysigt det ska bli.

Tanken var att jag skulle fota min lillasyster idag till mitt projektarbete men som det verkar nu håller hon på att balla ur så vi får se hur det blir med den saken. Vad ska ni göra ikväll?

(imorrn börjar nedräkningen tills tandställningen är väck... 22..21. 20. 19. 18. 17... gah kan knappt vänta!)

Kommentarer
Postat av: Älskling

Finns de någon finare flicka på denna jord!?

Nej de gör de inte!! du är så jävla underbart vacker anna!! Älskar dig massvis!!! <3 <3 <3 <3

2012-05-09 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback