ALTHOUGH I'VE MADE UP MY MIND MY HEART IS REFUSING ME.



Fyra från dagen genom iphon4 + instagram @annatrillaa

Sjukt dålig dag kan inte ens beskriva det. Den började helt okej med helenes lektion, hade hårstyling vilket var hur roligt som helst och emina blev skitfin. (Bilden är på dockan märta som jag flätade efter att ha tränat föningstekniker) Hade helt andra planer för eftermiddagen och är sjukt besviken och ledsen. När jag blir ledsen börjar jag gräva ner mig i allt annat som är jobbigt runt omkring mig och så tillslut brister det bara. Skulle till stan men vände i dörröppningen och nu har jag grävt ner mig i min säng och längtar efter bättre tider.

Kommentarer
Postat av: hilda

sv: aa verkligen!



den är typ halv stor på inte tight men inte stor! flera som är sugna på den men ska sälja den runt hundra :D

2012-01-10 @ 19:09:35
URL: http://hildajansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback