Happy birthday to me



Dagens Födelsedags barn.

Idag är det min dag vilket betyder en himla massa mys med min familj och en himla massa glädje. Jag har även fått en ny dator... vilket betyder att jag äntligen kan komma tillbaka till bloggandet. & jag är sjukt glad, älskar min familj asså, tack så mkt. På bilden ovan ser ni dagens outfit och toppen jag har på mig den fick jag i present idag.

Har fixat mig Photoshop och så så att nu är det dags att bara börja fota igen och jag är taggad.

I eftermiddag ska vi till mamma, vi ska käka fondue och mysa så att jag blir firad där med. Återkommer ikväll

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Grattis igen fina Anna! :)

Och vad mys med en dator. Ska bli kul att få se massa bild och blogg resultat sen! Ha en fortsätt trevlig dag! puss

2012-01-06 @ 16:36:50
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback