Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara, baby du borde veta bättre



Har varit i blankaholm sedan klockan halv 13 imorse, sjukt trött är jag efter gårdagens resa och just nu känner jag för att bara lägga mig ner och sova i typ 10år... men det går ju inte. Bilderna är vad jag och min lillebror åstadkommit idag.

Ska istället dra mig bort till min älskade, lovade ju att jag skulle slänga upp ett inlägg med vad jag köpt men vi får ta det imorrn istället. Ljuset är inte kul nu när de är så mörkt och jag är för trött för att dra fram kameran. Ni får ett inlägg om smink istället... håll ögonen öppna.


Kommentarer
Postat av: Felicia Johansson

Vad söta bilder :D

Om jag inte har sagt det tidigare så säger jag det nu, bilderna som Claudia tog på dig blev hur fina som helst! Du är duktig du och hon också.



På onsdag, direkt efter skolan skulle jag nog kunna - jag slutar vid halv tre så om ni kan ungefär direkt då så skulle det vara toppen!?

2012-01-15 @ 19:35:47
URL: http://feliciavendela.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback