Mitt 2011

Snodde testet av HANNA
Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- varit duktig i skolan. HAHA

Har du några nyårslöften?
- Inte dricka så mkt alkohol.

Träffade du några nya människor?
- Jadå det gjorde jag. Simon till exempel

Har du varit skadad/sjuk under året?
- hm.. nä bara mina vanliga skador.. knät, ryggen, revbenet & så får jag ju inte glömma att min höft har blivit lika klen som föregående saker jag rabblat upp. Hej förtidspensionär.

Vilket var ditt bästa köp?
-
Min iphone, dock var det ju en present men i alla fall. Mitt egna bästa köp var nog.. typ allt. köpberoende

Vilka låtar kommer påminna dig om 2011?
-
kate voegele - devil in me

Medina - falla tillbaks
Volbeat - still counting
Westlife - I'll see you again
Ortopilot - Someone like you


Har du varit utomlands under året? Vart i så fall?
-
nej det har jag inte.

Har du haft något förhållande under 2011?
- Japp med min älskade Simon.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
- Gått sönder.

Bästa minnet från 2011?
Alla minnen med mina underbara vänner, liseberg med mina vänner och pojkvän. Rix fm i regnet. När jag och simon följde med hans mamma och pelle o segla. Ja det är nog så jag vill minnas året, mysigt och spännande. När jag och Simon gick på grund med båten och alla bilturer med hög musik och en skrikande anna. Fester och när jag och Sascha var på palladium första gången, fyfan vad kul vi hade. När jag deckade på davids köksgolv. Stockholm hos min syster. Sena sommarkvällar. Doften av grillat kött.. ja jag minns mkt bra. Det gör jag.

Vad spenderade du mest pengar på?
-
Kläder, skor och smink.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  Min pojkvän.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år
-
Jag har varit betydligt mycket ledsnare än förra året. Samtidigt som jag inte vill säga att det har varit det värsta året i mitt liv så har det faktiskt varit det. Men jag träffade ju simon det här året också och den faktan kan ju göra det till det bästa året... så det beror på hur man ser det.

Vad tycker du om 2011?
- 2011 är något jag vill lägga bakom mig, så mkt som det bara går. Jag vet att detta år alltid kommer följa efter mig vart jag än går. Minnena och sorgen. Det finns dock inget jag kan göra åt det hur mkt jag än vill. För sår jah.. dom läker inte.

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Glädje! Känna att jag lever och mår bra.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
-
Jag ser fram emot att gå vidare och komma upp på fötterna ordentligt. Ta studenten och kanske börja plugga vidare. Spendera en underbar "sista"  sommar med mina underbara. Börja fota mer. Komma igång med Bloggen ordentligt. Fylla ett år närmre 20. Överleva domedagen. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback