Friday i'm in love

Skinnbyxor - veromoda, linne - vila, tröja - nike, väst- hm, skor - stylebytyra
(valde att ge skorna ett nytt försök)

Har ingen aning om varför skärpan på alla mina bilder från idag är kontig, ska kolla upp de asså. Förövrigt har jag lunchat med världens bästa pojkvän som bjöd mig på pizza, han är bäst. Nu ska vi kolla på film efter att ha suttit och myst ute med min familj. Jag svarar på era kommentarer imorrn eftersom att jag lovat han att inte blogga när vi är.. går ju bra! HAHA 

Hoppas ni får en bra fredag kompisar, ta hand om er! 

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

så JÄVLA snygg & så JÄVLA snygg outfit!

Svar: ska du säga, du är snygggggast! :D
Anna Aldén

2012-07-08 @ 18:40:24
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback