Today's

Jeans - cheap monday, klackar - style by tyra, stickad - lindex, jacka - hm

Hej kompisar och förlåt för min frånvaro. Igår hade jag verkligen inte ork till att blogga eftersom att jag jobbade och började så oerhört tidigt, var sjukt sjukt trött. Men jobbet går bra i alla fall och imorrn är det kort dag. I eftermiddags umgicks jag med min älskling, vi lagade mat och kollade film. Livet är för underbart. 

Nu ska jag somna, vilket jag kommer göra direkt jag postat detta.. så trött. 
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du ätit och tränat för att gå ner i vikt? du ser jätte vältränad och snygg ut! :D

Svar: Förlåt för sent svar! jag har inte tränat sedan jag gick i nian - jag har tagit studenten. Så det var ett bra tag sedan. Eller jag har väl promenerat och joggat ibland men inte tränat ordentligt nån gång. Jag äter, vanlig mat hihi ingen speciell. Jag vet ärligt talat inte varför jag gått ner i vikt, det är min kropp som spökat med mig. Jag har inte sett de själv utan de är folk som säger de till mig.. så tyvärr har jag inge tips om hur man ska varken käka eller träna!
Anna Aldén

2012-07-12 @ 14:46:02
Postat av: EMELIE - live the fkn life

åhh snyggo!

Svar: DU ÄR SNYGG!
Anna Aldén

2012-07-15 @ 18:36:55
URL: http://thisemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback