it used to feel like dreamin' except we always woke up

Klänning, hm | Tröja, hm | Skor, converse | Armband, thomas sabo | Halsband, forever21- london (present från fina sandra)

Ser allmänt risig ut idag och varit uppstressad hela dagen pågrund av redovisningar och pressen på att allting skulla vara klart idag.  Försov mig dessutom så fick bara på mig ögonbrynen och mascaran innan jag var tvungen att rulla till skolan... Nu är jag  dock klar med allt och jag vet inte om jag någonsin känt sådan lättnad tidigare? helt otroligt. Nu tar jag mer än gärna studenten asså... orkar inte vänta 1&½ vecka.
Har förövrigt ledigt tills nästa måndag, fän vad skönt.

Nu ska jag gå bort till simon för att spendera kvällen och natten där. Ha det bra kompisar!

Kommentarer
Postat av: ebba

Vilken härlig och sommrig outfitt! :)

2012-06-05 @ 21:12:30
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback