Let my love take you higher

Klänning - Veromoda, Stickad - Lindex, Väst - H&M, Skor - Stylebytyra, Smycken - forever 21/ Tajms/ Åhléns/ Thomas Sabo/ Snö

Idag har vi varit i falerum och kollat in klädhuset, fick med mig en assnygg kjol hem! Den från ni se imorrn, då jag planerar att bära den - itt fyller år imorrn och vi ska även fira sandra. Sedan åkte vi till söderköping och kollade in de olika butikerna (fick med mig två halsband också) som fanns där och köpte glass på smultronstället. Kom hem framåt eftermiddagen och på kvällen åts det grillat hemma hos simon. 

Har hunnit med den ena och det andra, promenerat, kollat film och myst med simon. Vi ses imorrn kompisar, då ska jag även svara på era kommentarer. 

Kommentarer
Postat av: alma asplund♥

Gud vad snygga skor!!!
<3

2012-07-01 @ 00:17:59
URL: http://almmalinnea.blogg.se
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har sommarlovet varit hittills?? :)

(detta har inte något med frågan att göra) Du kanske kommer strunta i detta nu men jag kan åtminstone försöka... Min dröm har alltid varit att bli en skådis och äga ett klädmärke som är större än HM (som är väldigt stort) men man måste ju ta små steg i taget just därför vill jag att min blogg ska bli stor, väldigt stor! Så kolla gärna in mina kategorier och läs runt i bloggen lite. Vem vet du kanske gillar min blogg?

Har även en tävling där du kan vinne en design!  http://jaasses.webblogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-design.html#comment (direkt länk)

Kommentera det på min blogg annars får jag ju aldrig ett svar på frågan! :P (allt det där med den nya blogg.se designen och så :) )

Svar: Sommarlov och sommarlov.. jag kan väl nu mera kalla med arbetslös student! :) inget mer sommarlov för mig inte.. jag har haft det bra än sålänge.. börjar jobba nästa vecka men det känns ganska skönt de med.
Visst ska kolla in! kram
Anna Aldén

2012-07-01 @ 03:39:27
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna visa din kamera + alla dina tillbehör till den samt lite tips?!

Svar: Absolut :) det ska jag försöka göra!
Anna Aldén

2012-07-01 @ 13:53:21
Postat av: Linnea

Kan du också skriva hur man ska tänka med iso och allt annat nödvändigt :) kram och tack för en super blogg:)

Svar: är det okej om det kommer upp senare i veckan?! :) det är ju lite att styra med hihi
åh vad kul att du tycker om min blogg, kram på dig!
Anna Aldén

2012-07-02 @ 19:04:02
URL: http://www.llinneaayo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback