Lite nya köp

Eftersom att jag inte redigt finner något att blogga om just nu och jag har fått förfrågningar om jag kan göra sminktutorials, och jag säger kika in så får ni se om det kommer upp någonting! Känner mig lite pepp på de faktiskt.. 

Menmen, jag tänkte i alla fall visa (några) av mina nya inköpt... har inte allt här hos mamma!
Vit blus - 2hand 15kr | Stickad,vit - H&M 90kr | Stickad, turkos - Nelly 130kr  | Blommig blus - H&M 149kr

Jeans - H&M 100kr | Glitter linne - 2hand 25kr | Glitter tröja - Lindex 249kr | Väska - H&M 75kr | Shorts - H&M 199kr

Underklädset - H&M 129kr, jag som älskar snygga nattkläder! Vilket kap

Inväntar även ett par dunder snygga skor som kommer dyka upp i brevlådan snart och även en klänning som kommer hem med Sandra på söndag! åh vad kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback