STUDENTVECKA!

Har egentligen inte tid att skriva, men fick en lucka! 
Studentveckan är igång och ikväll så är det grill och fest som står på schemat. Har hängt med Amanda och Gabriella en stund på förmiddagen och dom kommer snart och hämtar mig så ska vi åka runt med några mer i klassen och fixa pynt till flaket.. det är inte långt kvar nu! 

Amanda sover här och imorrn kommer både anje och gabriella innan solen typ gått upp i princip för att vira in oss i lakan, runt 7 tiden ska vi landa hemma hos svenne och då ska jag inte vara bakis. Wish me luck! HAHA kanske behöver en återställare då.. 

Vi hörs på onsdagkväll, i guess!

Kommentarer
Postat av: Ola Axman

Hej,



Jag söker en fotograf till västervik vimmel till helgen? Är du intresserad?

Ta kontakt med mig innan helgen.

Mvh / Ola Axman

2012-06-21 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback