You've got to move me up, so high it hurts, so high it burns!

Tisha - HM | Rosa shorts - Handmade men från carlings i första hand 
ett på tok roligare sätt att fota, på tok roligare att titta på. & det var dagens

Började redan 8.30 och jag var sen som vanligt. Gjorde två massager och sedan fick ansiktsrengöring och frans/ brynfärgning. Känner mig fin och fräcsh. Det tackar jag fina Emina för. Spenderat eftermiddagen med mina skolböcker och sen vid halv 5 var det ju bara att bege sig mot HR för lite matlagning, jag och moa var spontana och det slutade med Lax, klyftpotatis med rotfrukter och limesås. Till efterrätt gjorde vi en väldigt uppskattad hallonmousse. 

Pluggat enda sen jag kom hem, så nu äntligen får jag lite ro och jag tänker utnyttja min ro via sömn. Godnatt kompisar, imorrn kommer mer bilder sen fotograferingen med SASCHA!

Kommentarer
Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Älskar t-shirten! :)

2012-03-08 @ 15:45:18
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback