Ge mig mer sådana här dagar.


Idag har jag varit väldigt naturlig. Glidigt runt på stan och inhandt två blusar, en sminkväska och lite läppglans. Gick sedan vidare till chingchongrestaurangen och fick med mig lite buffé hem. Suttit på bakgården i stora delar av dagen och chillat med min vän sascha. Snackat och myst i den sköna solen. Gick även en liten långpromenad med vovven. 

Simon kom och hämtade mig och vi åkte till honom för att laga mat och mysa. Det fick bli spagetti och köttfärs och glo på harry potter. Nu har vi bara del två kvar. Vi fick även för oss att baka en kladdkaka, eller ah jag bakade och simon köpte grädde haha. Gud vad jag älskar den där grabben alltså♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback