You had me at hello...

Haft en jätte trevlig helg och jag har verkligen inte hunnit skriva något alls.. förlåt. 
Jag har gått på bal, ätit massa snabbmat och myst med min fina. (bilder kommer) 

Idag har jag bara haft en lektion, redovisade om sexmissbruk på sexologin. Efter de drog jag ner till stan och köpte en tröja, nagelgrejer och lite pennor och sådant. Så testade jag en klänning som inte fanns i min storlek, men fina syrran har vatt o köpt den åt mig i storstaden nu, hihi. Så fin
Har degat i soffan resten av dagen och nu måste jag verkligen plugga... vill inte.

Kommentarer
Postat av: emma

jag är bara på första säsongen, fick för mig att börja kolla, värt att fortsätta då antar jag? :)

2012-05-28 @ 17:59:49
URL: http://emmapemma94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback