För jag förvinner ibland.

Jeans - Cheap monday, Topp - Cubus, Lackloafers - dinsko

Detta drev jag runt några timmar i idag. Det var verkligen jätte nörvöst innan klockan slog fem och jag trodde nästan jag skulle dö, (haha ne så farligt var det inte) men läskigt och spännande på samma gång det var det. Det gick förvånansvärt bra i alla fall då jag trott att det skulle gå helt åt helvete och att jag inte skulle fatta någonting, stod nästan i kassan hela tiden.. vilket man lär sig mycket bättre av än att stå bredvid. 

Slutade 22.30 typ så är egentligen as trött och ska slockan vilken sekund som helst. Svarar era goa kommentarer imorrn så får ni sova så gott. Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg outfit :D

2012-08-13 @ 10:44:13
URL: http://almaaasplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback