Sista frågan, ny blogg?!

Då jag fått mycket fina och stärkande kommentarer om att jag absolut inte får sluta blogga så ska jag försöka lyssna på er... men vad tycker ni ska jag öppna en ny blogg? är så less på denna.. Känns som att jag öppnade denna i panik av att inte vara kvar på min andra för det då fanns så mycket jag inte orkade med just då och att jag behövde en ny start. Vilket jag känner att jag behöver igen... eftersom att det är mycket nytt som händer i livet just nu och jag är helt enkelt på väg ut i världen... tycker att mina "ungdomsbloggar från gymnasiet" börjar bli lite old då och skulle vilja starta på ny kula då jag faktiskt inte har någonting med dom gamla tiderna att göra längre..

Så vad tycker ni? Ny domän? Ny start? Börja om på ruta 1?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Starta ny! :)

2012-08-23 @ 07:59:52
Postat av: alma asplund♥

Du får göra precis vad du vill men lägg bara INTE ner bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-08-24 @ 21:55:17
URL: http://almaaasplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback