Call me what you want

Byxor - Veromoda | Tröja - Farmorfynd | Skinnjacka - phe23 | Väst - Paris

Igår hade jag inte mycket tid vid datan om man säger så. Förmiddagens spenderade jag med storasyrran på stan, vi åt kinabuffé och gluttade lite i några inredningsbutiker. Eftermiddagen spenderades hemma hos farmor där de var dags att nåla in klänningen efter mig. Åh det kommer bli så bra! 
Resten av kvällen spenderade jag med Pontus och Rebecca i ett kallt rum på övervåningen och sedan vid klockan halv 9 bar det vidare till bion med dom och min älskling där hunger games levererade ganska stort! 

Nu ska jag kolla in måtten på jukselas blogg, leta lite inspiration och börja trixa med hennes design. Sen blir det plugga som gäller.

Kommentarer
Postat av: Nutjarin- Thailändskt tjej!

sv: ja, :) Taack!:D

Snyygggg!

2012-04-11 @ 23:14:12
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback