Vårterminens schema är igång.


Jag har haft fullt upp sen jag skrev senast. Igår var jag och köpte nya skrivböcker med mamma på maxi, insåg att jag behövde de idag nämligen. Idag har vi börjat med det nya schemat och jag jag vet inte redigt vad jag ska säga om det... tajt och mycket. Orkar inte. Utöver det som inte står på schemat har jag en kvällskurs så på onsdagar går jag till halv 9.

Har i alla fall haft sexologi och hälsopedagogik idag, första religionslektionen var inställd. Lyckat.
Nu ska jag göra min läxa i sexologin.. vilken består av att komma på 10 andra synonomer om varje av följande fraser. Penis, Slida, Samlag, Upphetsad och onani för tjej och kille.
Ganska konstig läxa?!

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R - ellinorljungs.webblogg.se

Suuuperfin design du fått till! :D

2012-01-23 @ 21:48:34
URL: http://ellinorljungs.webblogg.se/
Postat av: annatrillaa

åh tack ellinor :D

2012-01-25 @ 15:28:09
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback