Jag är trött på att...

Vara liten. Falla neråt. Låtsas som att jag mår bra. Ljuga om att jag mår bättre. Försöka ta mig upp utan något som helst resultat. Känna extrem ångest. Inte längre orka något. Känna att man håller på att dö ut. Hoppas på en förbättring. Sakna dig. Dölja hur jag egentligen känner.Sömnproblemen aldrig vänder. Känna oro och oreda. Känna att jag har allt att förlora. Drömma om att du fortfarande finns här. Känna extrem rädslan om livet. Göra mina nära och kära besvikna. Mentalt dö ut varenda minut som går. Trycka ner mig själv. Jag inte vågar. Plågas av vetskapen om att jag inte kan bli bättre. Inte kunna släppa det. Göra mig själv besviken. Se ner på mig själv. Hoppas att du skulle kunna komma tillbaka. Känna mig otillräcklig. Vara ledsen. Depressionen bara ökar. Känna mig osäker. Vara ensam. Önska att jag hade kunnat gjort något. Tänka tillbaka. Höra att jag måste gå vidare. Ingen ser. Stå i bakgrunden. Drömma om hur saker och ting har varit. Gråta mig till sömns. Inte kunna förklara det. Inte komma någon vart. Känna ett starkt behov av att inte glömma. Vara tvungen att tänka på det. Känna mig som ett jävla offer. Mentalt plåga mig själv. Ingen förstår. Längta efter något som är så långt borta. Bli dömd av andra människor som i själva verket inte vet någonting. dåligt. Vakna på morgonen och inse att inget går att göra åt de rödsprängda ögonen från kvällen där innan. Vara tom. Ha ett starkt trygghets behov. Skaka av rädsla. Vara mentalt överbeskyddande. Tro att det värsta har hänt om någon inte svarar. Plågas av minnen. Ingen tror på mig. ner i vikt. Inte längre passa in. Vänta på bättre tider. Inte se någon mening i det hela. Inte orka bry mig. Vakna mitt i natten med kramper. Gömma mig bakom ett skal. Bli tagen förgivet. Ha ett sådant starkt kontrollbehov. Känna mig missförstådd. Ständigt vara negativ. Ha mardrömmar.runt med gråten i halsen. Känna mig värdelös. Inte kunna hantera det. sönder. Försöka vara stark. Känna mig otroligt svag. Inget hjälper.

Till sist ville jag bara säga att jag är trött på allt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja absolut!! :) Och så måste vi ut någon helg!! <3

2012-02-29 @ 17:39:12
URL: http://wiica.blogg.se/
Postat av: felicia-

ja men elle hur!

åå håkan<3



föresten..detta inlägget. Känner igen mig i detta så väl. Att man känner sig värdelös, att man inte passar inte och allt hit och dit... ursch!

2012-02-29 @ 17:57:30
URL: http://whofelicia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är stark tjejen!

2012-02-29 @ 21:39:22
URL: http://hannastaringe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback