It's cold outside


Med denna bild på fina ida tänker jag bara meddela om hur kallt det är ute och hur mycket jag just nu avskyr snön. Jag tycker att våren kan komma så att man kan börja känna lite värme igen. Sitter uppkrypen uppe i hörnet i min säng i myskläder och massa sockar men jag fryser i alla fall.

Skolan har gått bra idag och kultur och stilhistoria kursen verkar faktiskt redigt kul. Jag tror jag kommer trivas med mitt nya schema.

Jag sitter och inväntar min pojkvän, han är så seg ibland. Vill bara ligga och krama honom, känna värmen och lyckan. Nu ska jag gå ner och äta digistivekex med choklad på...

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vart är kortet taget ?? :)

Jättefiin blogg, kram !

2012-02-03 @ 00:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback