I wanna OD on DH, let me overdose on DH wiht you!

Jag hann inte blogg igår, hade sovit så dåligt på grund av min fot så va så fruktansvärt trött att jag deckade direkt efter maten och sov tills älsklingen kom hit på kvällen. Vi tog en tur med bilen och bara myste. Skolan har gått otroligt fort idag och jag känner för att bara göra klart mitt arbete nu så jag har det överstökat... faktiskt ganska kul och titta tillbaka på hur modet har varit många många år innan våran tid. Faktiskt.


Emma Lundgren tidigare i mars. 

Förövrig är jag aslack på desperate housewives..

Kommentarer
Postat av: hilda

läskigt..



sv: hm jo du ibland älskar man den men ibland är det värsta hatet...

2012-03-30 @ 16:05:15
URL: http://hildajansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback